Tuesday 17 January 2012

memperkenalkan!

     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakan pemantau laman kekasihalam.  Kembali kita bertemu dalam coretan terbaru kali ini.
     Dalam coretan kali ini, kekasihalam ingin memperkenalkan seorang pengendali laman blog di Malaysia.  Apa yang lebih istimewa, pengendali laman blog ini merupakan seorang lagi blogger dalam kalangan rakan bermasalah penglihatan.
     Tanpa membuang masa, kekasihalam perkenalkan rakan blogger yang dimaksudkan.  Blogger ini ialah Mohamad Fairus bin Azmi.  Fairus merupakan salah seorang pelajar di SMPK Setapak sesi 2007-2011.  Fairus ialah seorang yang peramah dalam kalangan rakan-rakannya selain memiliki sikap kesungguhan dalam menjalankan sebarang tugasan.  Fairus sebenarnya memiliki pelbagai idea yang dapat dikongsikan bersama.  Oleh hal yang demikian, kekasihalam menganggap langkah Fairus menerbitkan laman blog merupakan satu keputusan yang tepat kerana kita semua akan dapat membaca gaya pemikiran yang cuba ditonjolkan oleh Fairus.
     Sekiranya anda berminat untuk melawat ke laman beliau, para pembaca sekalian dapat pergi ke pautan http://enciksantai.blogspot.com atau dengan klik atau enter pada Mohamad Fairus di dalam senarai mari kita terjah blog mereka!

Semoga arena penulisan blog dalam kalangan golongan bermasalah penglihatan akan terus bersemarak!

SENYUM SELALU...

1 comment: