Monday 9 January 2012

Coretan malam

     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pemantau laman kekasihalam sekalian.  Terima kasih kerana terus mengunjungi laman kekasihalam.
     Untuk pengetahuan para pembaca sekalian, sewaktu posting ini dicoret, kekasihalam telah mendaftar dan juga telah menempatkan diri di St. Nicholas Home, Pulau Pinang untuk menyertai kursus ICT.  Setelah seharian berurusan, akhirnya pada sebelah malamnya, kekasihalam berkesempatan juga untuk menghantar posting untuk tatapan anda semua.  Sesungguhnya, seharian ini kekasihalam gunakan untuk menyelesaikan segala urusan pendaftaran di samping menyesuaikan diri dengan persekitaran St. Nicholas Home yang selok-beloknya telah banyak yang kekasihalam fahami.
     Tidak ketinggalan, kekasihalam di sini juga telah bertemu kembali dengan rakan-rakan pelajar dari SMPK Setapak 2007-2011 yang kebanyakkan besar menempatkan diri di sini.  Kesihalam juga telah bertemu dan berkenalan dengan ramai kenalan baru di samping bertemu kembali dengan rakan-rakan sepermainan sewaktu di sekolah rendah iaitu dari SKPK Alma.  Semoga pertemuan kita kembali akan terus mengekalkan ukhuwah persahabatan kita yang telah terjalin dan juga baru dijalin.

Selamat malam kepada rakan pembaca sekalian dan selamat ulang tahun ke-18 juga kepada Nur Amira Laila dan Yashini.

SENYUM SELALU...

No comments:

Post a Comment