Tuesday 13 March 2012

Akhirnya: kembali ke pangkuanku!

     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakan pemantau lanman kekasihalam.  Diharapkan anda pada masa ini gembira dan ceria sambil menikmati santapan coretan dari laman kekasihalam.
     Dalam kesempatan posting kali ini, kekasihalam ingin memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat ilahi kerana setelah beberapa ketika komputer riba kekasihalam berhadapan dengan sedikit masalah dan ibarat koma, akhirnya komputer ini telah dapat berfungsi semula seperti yang diharapkan dan seperti yang sepatutnya.  Untuk pengetahuan para pembaca sekalian, komputer riba kekasihalam menghadapi masalah untuk menghidupkannya di mana pada ketika itu hanya kipas pengudaraannya sahaja yang berfungsi.  Hal ini bermakna, organ-organ lain termasuk monitor dan juga speaker tidak dapat memberikan sebarang respon.  Disebabkan masalah yang timbul, kekasihalam telah membuat keputusan untuk menyerahkan komputer riba ini kepada seorang instructor ICT yang juga merupakan technician bahagian komputer di St. Nicholas' Home untuk melakukan sedikit pemeriksaan.
     Menurut beliau komputer riba kekasihalam telah dibedah di mana segala organ dalamannya telah dikeluarkan dan diperiksa.  Setelah beberapa lama memeriksa, komputer riba yang menghadapi masalah ini telah berjaya kembali dihidupkan.  Dalam kesempatan ini, kekasihalam ingin mengucapkan terima kasih kepada instructor tersebut yang telah meluangkan masa dan tenaga beliau untuk memeriksa komputer riba kekasihalam.
     Walau pun pada mulanya kekasihalam menghadapi sedikit masalah dengan bateri, akhirnya masalah tersebut dapat juga diatasi dengan memerlukan sedikit masa.  Alhamdulillah, komputer riba kekasihalam pada saat ini telah kembali kepada kondisi asalnya...
     Sekian sahaja pengalaman terbaru yang dapat kekasihalam kongsikan bersama anda pada saat ini.  Semoga para pembaca sekalian akan sentiasa terhibur memantau laman kekasihalam ini dan diharapkan anda kembali memantau laman ini pada masa yang berikutnya.

Teruskan memantau!

SENYUM SELALU...

No comments:

Post a Comment